Продавець KREPISH розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
139 відгуків
Найкращий магазин кріпильних виробів
Всі види кріплень від Krepish

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 20000 ₴.Доставка "Самовивіз" Самовивозом можна забрати посилку зі складу лише за попередньою домовленістю. Тобто, спочатку Ви робите замовлення, а потім після підтвердження наявності можете забрати товар. Територіально знаходимось в районі ринку Барабашово. Доставка кур'єром Доставка за адресою здійснюється кур’єром Нової Пошти. Доставка "Нова Пошта"Безкоштовно за умови Безкоштовно при вартості замовлення від 20000 ₴. Безкоштовна доставка діє за умови повної оплати замовлення. Доставка здійснюється за тарифами Нової Пошти.
  • Meest ПОШТА
  • Доставка кур'єром Нової Пошти

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокбез ПДВ (На розрахунковий рахунок) Реквізити на оплату: Рахунок одержувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA973515330000026003052227437 МФО банку-305299 Код одержувача, ЄДРПОУ: 3063307993 ФОП Носаченко А.О. Після оплати на розрахунковий рахунок обов'язково скрін оплати.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Готівкою
  • Оплата за реквізитами
  • Оплата на картуОплата на карту Приват Банк Номер картки: 5363 5423 2050 9020 Носаченко Андрій Олександрович

Гарантія:

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Компанія повертає й обмінює товар належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів».

Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем.

ВІДПРАВЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ БЕЗ НАКЛАДЕНОГО ПЛАТЕЖУ ЗА РЕКВІЗИТАМИ МЕНЕДЖЕРА
Повернення коштів здійснюється після приймання товару на склад

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компенсуємо розбитий товар ТІЛЬКИ ПРИ НАЯВНОСТІ АКТА перевізника
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

товар не був у вжитку та не має слідів використання
збережена оригінальна заводська упаковка та маркування

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner